Tjoho

Nu har jag gjort min helg, haft killen jag skulle lära mig , fre lör sön mån! Så nu ska jag nog överleva själv:) gått skit bra!

Nu e jag trött.,,, de håller på o river ut tvättstugan så nu har de kopplat ur tvättmaskinen! Hmm... Hoppas de kopplar in den foort...........

På torsdag har vi utb 8-12 sen ska jag jobb 14-22! Det jag kan göra är att sätta in vikarie för mig på kvällen och kompa 3,30 Tim... Men blir snål då... Har ju ändå inga planer så jag får köra 8-22 fast e ledig nån timme på dagen. Skitsamma bara att jobba på!! E ju ledig lör sön sen!

Idag ska vi på husvisning igen! Ett hus som påminner om huset vi hade i Vingåker.. Hur underbart skulle inte det vara att få bo i ett liknande vårat!!:)
Men detta hus ligger 1,8 mil från Örebro mot garphyttan, på landet!! Jag tycker det såg super mysigt ut! Klart det e en bit från Örebro men vad ska vi göra då!? Har man inte råd i Örebro så får man dra sig utåt....
Ska bli kul iaf!:)

Det som är i detta hus är iaf att det redan är tre kammarbrunn med filtrering!!
"Bara" typ tapetsering o sånt, sen är uppvärmning olja och ved så längre fram måste man byta uppvärmning , men inget man behöver göra idag!


Här hemma är allt upp o ner känns det som......... Oj vad mycket jag behöver städa... Men ska sitta en stund till, har ju faktiskt jobbat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0