Vadan detta??

Vaknande imorse med världens huvudvärk..... Trots vila o tabletter så gick den inte över. Blev lite lättare , men tog med barnen o åkte till Carro med barn Tuali mamma o syster! Ville komma ut lite och barnen med... Fick en treo och den hjälpte faktiskt , smärtan försvann men tungheten ville inte riktigt försvinna... Var där ett par timmar sen åkte jag hem o laga mat, o har hållt på hemma sen halv fyra till nio, satte mig första gången då.. Tilde har varit duktig o gjort mackor till henne o milo till kvällen:) aldeles själv!! Cola tog hon fram med såklart men de fick gott dricka mjölk ,, jag började få magkramper och nu har jag sprungit på toa ett par ggr , o ja jag e inte hård i magen iaf.. Men nu är det nog en tio min sen sist jag var iväg så det kanske ger sig,.ska jobba imorgon 11-22 så sjuk NEJ tack! Tror det ger sig !!

Var på zumba igår  , med Carro Bettan o Tuali ! Men nej inte min grej det e för svårt... Men nu vet jag det iaf!!

I förrgår hängde tilde med bror o fam till morfar;) 
O mormor kom hit o hälsa på, följde med oss o titta på ett hus.. Åkte förbi bara! 


När vi åkte hem från Carro sa Tilde 

Mamma när jag blir stor ska jag köpa en häst med vingar så ska jag flyga till
Gammelmormor Ulla och farfar Seppo och krama de...

Sen pratade hon om katterna med som Är i himlen, och frågade om jag oxå vill köpa en häst så kunde jag vara bakom henne..

Hon pratar om gammelmormor o farfar








 varje dag.. Kollar upp mot himlen på kvällarna o ja massa grejer.. 
Mycket tankar hos den lilla flickan..!

Ne om man ska försöka sova!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0