Aaaaaaj

Alltså jag har så sjukt jävla ont i mina vader... Ska aldrig mer ha förutfattade meningar.... 
Vi åkte till kvarntorps högen i Helgen med jobbet o eftersom anna hade gått den två ggr på Förm så tänkte jag att jag skulle prova att gå i trappan..,, alltså herrejävlar....... Jag kom knappt upp , fick stanna om o om igen.,,, o sen skulle man ner för 400 steg.. Trappstegen lixom försvann nästan... 
Men jag klarade det o inser vilka sjukt otränade vader jag har .... O jag har såååå jäkla ont... Så fort jag suttit still så kan jag knappt gå...är det normalt att ha en sån smärta??? 

Hade kalas för Tilde i fredags vilket blev sjukt lyckat:) alla 13 barn var med!! Musik, dans, hela havet stormar, glass, korv, fiskdamm!! Jag dansa o hade mig med!!!hehe!! Blir som barn på nytt:):) var kul o träffa alla barn..! 
Sen var kusinerna här i helgen o jag jobbade hela helgen utom fredagen!! 
Nu har jag gjort mina två helger o eftersom jag tagit sem sista helgen så är jag ledig 4... Men de innehåller flytt, köra grejer, packa!!! Ska kolla om vi får barnvakt på lördag så kan vi fixa kärra o åka med grejer..! Vi hAr fyllt förrådet igen!!
Sen har jag bokat flyttstädning den 28/4!! Men fönstren tar vi själva , mamma ska hjälpa mig med dem!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0