Party

Japps ikväll så ska Tilde ha party!!

Hon har ingen feber så det var ju en jäkla tur!! 
 Man kommer gå bort med ungarna sen o blåsa ballonger o så! 

Ungarna låg i tildes säng igår o somnade så sött ihop! 
Även om det e mycket tjafs mellan den så kan de oxå vara rara mot varandra ❤️ Men lyfte ner milo så han låg i nedersängen ifall han skulle vakna mitt i natten o ramla. 
Men som vanligt så vaknar han typ halv sex.. Jag är ganska trött på att aldrig få sova lite på morgonen.... Han vaknar så sjukt tidigt varje morgon och det spelar ingen till när han lägger sig... 

Imorgon jobbar jag kväll jag börjar tolv så får se om man åker nått till tippen eller huset med grejer.. Tippen skulle ju vara bra..! 

Fick besked igår om att den 28 skriver vi kontrakt o får nyklarna till huset ist för den 1 maj!! 
Ett par dagar tidigare iaf😄👍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0