Hej jobb

Dagis o alla vardagliga sysslor ! 

Nu får man planera tänka på ett helt annat sätt än på semestern ! Allt är planering nu:( 

Igår kom mamma , Kennet o Anders o hade med sig massor massor med mat, kräftor osv , så vi åt o bastade p umgicks sen sov de kvar o åkte hem idag ! 

Å idag åkte Kai med sitt jobb till Askersund o bor på hotell , de har seglat , varit på relax, käkat middag osv . Nu skulle de på nån pub! 
Jag o ungarna har varit på skojlandet hela eftermiddagen med Sara o barnen o så gick vi till lager 157 o ungarna fick varsin fleece jacka o milo fick oxå tre par kalsonger ! Går åt nu när han e blöjfri på dagen :) 

Ungarna la sig vid åtta o jag har tänt i brasan o tänt massa ljus o druckit te o ätit knäckemackor med leverpastej o smörgås gurka ! Mums :) 

Jag ska hoppa i säng strax , somna vid halv två två inatt o ungarna vaknade sex så e ganska trött.! 

O imorgon börjar min jobb helg med ! Hela hela helgen ska jag jobba !   

Natti ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0