Ännu en helg

På väg in! 
Fredag imorgon o jag jobbar dag o ska på lönesamtal med chefen imorgon.men e ledig sen i helgen såå skönt.. Behöver det! 


Idag har jag o en fadder till varit på hab möte angående en gäst.! 

Jag är så trött hela tiden , som ikväll så somna milo o jag samtidigt vid åtta i soffan... Helt slut ..

Efter denna helg kommer jag ha 2 svin tuffa veckor, kommer jobba mycket morgon till kväll... 

Igår så kom mamma förbi o fick mig att börja rensa i gästrummet i byrån, så jag o Kai gjorde det o har nu slängt den eller ska när vi har kärra... Så det är ju skönt för det tog ett par timmar..
Blä för rensning...........

Imorgon är det skridskor igen:)


Nä men man ska väll hoppa i säng då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0