Trött

Ååå kommer sova som en Gud inatt!!

Inatt blev det inte så många timmars sömn, slutade 22 igår o kai hade sin mor här o det är inte så lätt att bara lägga sig på en gång när man kommer hem man vill ju prata lite, sen var de vakna när jag la mig o jag har väldigt svårt att sova när nån e vaken o pratar eller att Kai inte är hemma o ska komma på natten nån gång , nu händer det inte ofta direkt! Men man har väll blivit känsligare på äldre dagar! Så somna vid ett kanske o så kom Tilde vid tre o låg hos oss o resten av timmarna så sov jag väldigt ytligt.. Sen vakna milo vid sex men gick upp då för jobba 7-20 idag! Så får in i dag tre timmar flyt samma imorgon 3 timmar. 

Tilde har varit på kalas idag i lokalen , Nils har fyllt 5:) stora barnen nu... Kommer ihåg när han låg i Malins mage o nu e han fem.... Hjälp... 

Farmor var barnvakt och hämtade Tilde medans Kai var på voice o sjöng med en sångpedagog som var väldigt positiv mot Kai o tyckte han hade en väldigt bra stämma så det ska han självklart fortsätta med! 
Så Tilde följde med farmor hem sen o ska sova över! 

Annars har vi ikväll bäddat rent så ligger nu i sängen o det är så jävla skönt!!!!!
Så kommer sova jävligt gött!!!!

Ladda sömn så jag orkar ännu en lååång dag på jobbet imorgon!! 

Natti!:)

Vi fixade en present till Kennet som har fyllt, egna vinetiketter

:) 
På denna står det hipp hipp hurra grattis bästa Kennet , tror jag:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0