Fredag

O jag avbröt min sjukskrivning i onsdags.. Så har jobbat ons tors.. Och ska jobba extra imorgon 9-20.. Inte så kul att gå in en lördag när jag inte får extra pengar.. Men är ju timmarna jag vill åt.. Eftersom vi ingår i ett projekt så har jag 60 timmar jag ska Jobba in tills 18 Mars.. Alla börjar på 65 timmar,, så får ju in 10,30 på lördag så är nere på 50 då... 
Sen på lör kväll så ska vi basta om inte barnen är för trötta då får Kai o Adde o barnen gå själva.. Men har svårt att tro det! 
O på söndag ska vi till huset vi köpt o kolla lite, ska bli jäkligt kul vi minns ju inte mycket av huset..! 

Tilde haft koppor hela veckan men nu kliar det inte och är torrt..! Så i ikväll blir det skridskor för henne! Så Kai får vara hemma med milo o när jag kommer hem ska jag skjutsa honom, han ska dricka öl o spela tv FIFA! Låter jättekul verkligen' ! :)

Milo har ju nu tagit sig för att klättra ur sin säng! Tilde var ett o milo över två! Han tar inte för sig som Tilde gjorde.! Men nu så.. Inte såå kul men dags!

Så nu tycker jag vi kan plocka ihop tildes gamla säng som han ska ha! Och den är i förrådet och det är en meter snö! Så jag ska ut o skotta!  
Men imorse gick han inte ur sängen själv tror inte han gjorde det gör igår fick jag lägga han kanske 5 ggr innan han somna så han tordes väll inte stackarn! 

Nu tittar barnen på Pippi o jag ska vika tvätt innan vi går ut!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0