Gaaaah

Nu e jag trött.............

När milo hade sin spjälsäng o inte klättra ur då sov han i princip alltid länge.. 
Nu när han klättrar ur så kommer han ner när som..  

Så halv fem i morse kom han till oss, inte för att sova, han var ganska grinig.  Det var ingen rolig början på morgonen..

Jag har haft bebisar som inte sover nu kan man väll få sova! 
Jo men i princip varje natt får vi sova men just nu när jag ska köra bil långt hade jag velat sova! 
Kollar Barnkanalen nu o dricker kaffe! Ska börja fixa oss snart! Är väldigt tacksam att Lollo ställer upp så mycket med barnvakt! Både söndags o idag! 
Men på måndag kommer deras flickor hit o leker lite:) 
Längesen som Tilde hade kompis här faltiskt.! Var väll nyårsdagen sist.. Vi har ju varit sjuka o nu jobbar vi!!

Nä men dags att fixa sig o barnen! 
 Jävligt sjuk tatuering! Häftigt! 
Jag vet var jag ska ha min nästa tatuering.. Vill boka tid nuuuu!!!:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0