Hemma

Kom hem för en liten stund sen!
Gick jättebra att köra Tilde till Enköping där Kati o Johan kom o mötte upp oss! 

Men det var lite jobbigt när jag skulle säga hejdå o hon satte sig i bilen...
Blev lite tårögd.. Min lilla tjej ska vara långt borta hela helgen!
Men vet att hon tycker det ska bli jättekul! 
Hon fick med sig pengar i sin egna plånbok så hoppas hon handlar nått roligt :) 

Sen åkte jag en snabbis förbi affären o köpte med mig lite fika till Lollo o barnen! 
Direkt när jag kom in så satte sig milo i mitt knä o somna! Har man varit vaken sen halv fem så.. 

O jag fick pastasallad /Cesar sallad o sen fika vi, så nu är jag o milo själva hemma vi har smurfarna på vi tittar på eller han! Jag måste städa men ligger otroligt skönt i soffan just nu... Snart ska jag resa på mig! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0