Jobb helg

Var det dags för igen!
Har lämnat barnen på dagis och ska göra mig i ordning o åka o jobba.. 13-22 idag 9-20 imorgon 7-17 söndag blir en intensiv helg.!. 

Men imorgon hinner jag ju hem till melodifestivalen i princip! Då ska vi äta gott o myse till det, Tilde berätta för mig att det var melodifestivalen imorgon men att hon inte skulle se det för hon kommer lägga sig då.. Haha! 

Fick nys om att det fanns en isbana här i björkhaga , sagt o gjort, Kai köpte skridskor till milo så drog vi dit! Så två ggr har vi varit där denna vecka i går o i förrgår kväll! Igår tog sig milo fram själv till o med lite.. O idag har Tilde skridsko skola så tre ggr för Tilde på raken.:) 
Få se om det blir lite åka för ungarna på söndag eftersom jag jobbar dag! 

O milo försöker vi få att somna själv i som säng så jag har suttit där uppe nu tills han somnat, 45min första kvällen o 30 min andra kvällen, ikväll är det Kai som lägger han.! 
Man kan ju säga att vi har glidit räkmacka med Tilde, aldrig några problem vid säng gående för henne eller  överhuvudtaget.!  

Efter 6 kom milo ner idag o Tilde halv sju.. Wiiiee......... Men somnar de tidigt så lär det bli såhär! Fast milo brukar komma på natten o lägga sig hos oss.  

Imorgon kommer Alice hit mellan 12-15 o leker med Tilde! Så det får Kai ta hand om!:) 

Nehe dags att byta om!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0