Sjuk

Japp.. Sjukskrivning v 2 för mig..
Började med halsont dagen efter nyår som övergick till feber... Hade semester helgen efter nyår såå skönt , pssst, blev en feber helg med halsont så fick sjukskriva mig.... 
Det gick inte över så fick till läkaren i torsdags och det visade sig att jag har halsfluss... O det har jag gått med ett bra tag inte konstigt att jag har haft så förbannat ont........
Så är sjukskriven veckan ut nu men kommer nog avbryta den, tror inte jag behöver hela v....
Sen har ju milo haft koppor nyårsveckan och tror Tilde hade 4 koppor igår ap ska bli spännande nu när hon o milo är på gång ner... Om det blivit mer...
Det är tråkigt att bara vara hemma man har inte orkat gjort något.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0