Skit

Aaa. Hatar när inlägget man skriver försvinner...............

Tilde åker till Gävle imorgon till som faster Kati o Johan o ska vara där över helgen! Helt själv utan mamma o pappa! 
Men det kommer hon klara galant!
Så imorgon bitti ska milo till
Lollo där han ska vara medans jag möter upp Kati o lämnar Tilde , vi ska möta halvvägs. Jag får resesällskap av Adde på dit vägen sen ska han vidare! 


Vi har iaf jobbat o barnen på dagis denna v utan sjukskrivningar.. Peppar peppar!! Jag har inte varit 100 har problem
Med huvudvärk igen o nu har Kai blivit förskyld o hostar...

Jaja det överlever man med lite alvedon! 

Milo har fått en vanlig säng nu så nu är han en stor pojke!:) första natten så la jag han bara 12 ggr.. Lite väl många ggr kanske men har blivit bättre:) 

O i söndags så var vi i huset o titta o prata i över tre timmar!

Kul o se huset vi köpt noggrant!
Aaa lite mindre ön vad vi mindes! Men det blir bra med lite omstrukturering i möbleringen!! 


Nått har hänt ikväll som inte hänt på lääääänge.......... Ungarna var i sina sängar vid åtta!! 
O Kai e o tränar!!
Så jag ska dricka mitt te o inte föra ett jota mer!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0