Tjoooop tjoooop

Fredag imorgon , röd dag = ledig dag för mååånga! Men inte mig:/ 
Börjar 7;00... 

I fredags hade vi min släkt här för firande av oss mamma o Tomas o Anders!:) 
Fick fina saker som skottkärra kratta haha!! Solstolar , blommor, presentkort !:) 

Imorgon kommer kais släkt o firar lite. Så när jag kommer hem från jobbet e de här! 

Sen jobbar jag hela helgen! 

O nästa helg har vi 30 fest för kompisar! Party party!!:) 
Sandra o Johan kommer hit på torsdagen o blir kvar till söndagen! O vi har barnvakt fre till sön! Milo hos mormor o Tilde hos farmor! 

Igår tatuerade jag mig. På underarmen fast lite vid sidan på latin! 
Det betyder : medan vi lever låt oss leva

Jag tycker det passar bra,'man har ett liv och man väljer hur man vill leva det!:) 
Har mycket tankar om den frasen! På torsdag ska jag lägga till lite svalor/fålar som ska på armen:) ett par st bara! 


Kai har varit super duktig o byggt staket o grind mot vägen så inte ungarna kan springa rätt ut.. Blev skit bra känns mycket tryggare. 


Så såg det ut innan


Efter:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0