Dag 9

På jobbet imorgon......så jobbar Tors med , så 10 dagar sen e jag faen mig ledig 3 dagar... 

Har mått som en påse skit idag , vet inte vad som flugit i mig,, vaknade med huvudvärk o såå fruktansvärt trött..
Lämna om bilen på om lackning = x antal tusen... Men var hemma vid nio igen o la mig direkt i soffan o kolla på en film sen sov jag ett par timmar... Stängde till o med av larmet men som tur var så ringde Kai så kom upp o gick o duscha... Var skit trött o hängig på jobbet men tog en alvedon sen blev det faktiskt bättre..... 

JAG VILL INTE BLI SJUK!!!
VÄGRAR SJUKSKRIVA MIG!!! 

Nu ska jag läsa skvaller o sova ett par timmar !! 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad glad jag blev när jag såg nytt inlägg, trist dock att du är hängig. Krya på dig! Kram

2014-03-18 @ 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0