👊👊

Yes !! Nu sĂ„ har jag gjort mina tio arbetsdagar och Ă€r ledig hela tre dagar! 
Gött!!

Jag fick en jĂ€vla dipp i tisdags ,trodde jag skulle bli sjuk... Men jag tog mig till jobbet o tog en alvedon o blev faktiskt bĂ€ttre runt sju pĂ„ kvĂ€llen... Sen har jag varit pigg.. IgĂ„r kvĂ€ll var jag sjuuuukt pigg pĂ„ jobbet!!!!! 

Ibland sÄ mÄste man ta sig i kragen , hade jag sjukanmÀlt mig o varit hemma hade jag sÀkert blivit sÀmre men eftersom jag tvingade mig att jobba sÄ blev det faktist bÀttre.. E ju glad sÄ lÀnge man slipper sjukskriva sig eller vabba!!
Men kĂ€nner av jag har lite ont i halsen men förhoppningsvis tillhör det förskylningen bara! 

SĂ„ denna Helg lĂ€r ju bli sortering! Öppnade ett skĂ„p i köket nu o insĂ„g att vi har en hel del skĂ„p att röja i...
TĂ€nkte ta mig till marieberg eller nĂ„tt i helgen med Tilde. Hon ska ha kalas sĂ„ tĂ€nkte hon ska fĂ„ vĂ€lja inbjudningskort, det finns prinsessor , Dora , spindelmannen. Vi behöver fĂ„ ut inbjudningarna nu.. Och kalaset blir en fredag kvĂ€ll för jag jobbar bĂ„de helgen innan hon  fyller och helgen efter sĂ„ mellan 17-19 en fredag borde ju nĂ„gra kunna iaf! Har hyrt lokalen! 

Vad kul Hanna att du lĂ€ser min blogg:):) ibland Ă€r jag ruggigt dĂ„lig pĂ„ att skriva:/ 
Kramar till dig💕


FYFAN vad vi lĂ€gger ut pengar pĂ„ bilen...... Ångest...............
Vi var tvungen att serva den... Den har blivit "pĂ„körd" bak sĂ„ fĂ„r betala sjĂ€lvrisk pĂ„ 3500 pĂ„ den den e just nu pĂ„ omlackning:.. O vi mĂ„ste köpa sommardĂ€ck... Usch.... 
Vi har ju sparat som galningar till infiltreringen till huset men fÄr ta av de pengarna till bilen.... O eftersom det e en sÄn nu bil sÄ mÄste man serva...
KÀnns lite vÀl hÄrt, först betalar man försÀkring o skatt o sen ska man serva den för massa tusen varje Är..... Snacka om att det e dyrt med bilar...
O nu nĂ€r vi flyttar Ă€r vi verkligen beroende av tvĂ„ bilar , bussen gĂ„r ju i princip aldrig... 

O hĂ€r fĂ„r man aldrig sovmorgon lĂ€ngre.... Milo vaknar mellan sex o sju varje morgon... SĂ„ man mĂ„ste tĂ€nka pĂ„ att lĂ€gga sig skapligt... 

O vĂ„ran Atlas Ă€r lĂ€skig mot mig! Han vĂ€ger nu 7,3 o blir ett den 25 april sĂ„ Ă€r 11 mĂ„nader... 
Han e ju par sugen och e bara konstig mot mig...... IgĂ„r kom han upp i sĂ€ngen jag klappa men han skriker lixom o vill bita mig, han biter inte hĂ„rt det kĂ€nns inte men han vet nog inte vad han ska göra för han e sĂ„ kĂ„t men e bara mot mig sĂ„ jag mĂ„ste lukta nĂ„tt eller nĂ„tt...! Men jag tycker Ă€ndĂ„ det e lite lĂ€skigt för han vill vara sĂ„ nĂ€ra mitt ansikte.. 
Blir bra nĂ€r han fĂ„r kastrera sig! Ska bara ha 4 bebisar först!!  


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0