👊👊

DÄ har mina fem dagar ledig frÄn jobbet tagit slut.. JÀklar vad fort de dagarna gÄtt men det kÀnns helt ok att börja Jobba nu...
Ju fortare tiden gĂ„r desto fortare flyttar vi och desto fortare mĂ„ste vi packa... 
Satt i gÄr i tildes rum o hÀllde ut ALLA leksaker pÄ golvet... Holy shit vad leksaker......... Blev tvÄ pÄsar aom ska slÀngas o resten ligger kvar faktiskt för jag blev sÄ snurrig i huvudet sÄ jag orka inte mer....! Ska gÄ upp om en stund o fortsÀtta...
IgĂ„r sĂ„ var vi hos en arb kompis till mig, de behövde lite hjĂ€lp sĂ„ Kai hjĂ€lpte de o vi fick mat :) o ungarna lekte som bara den det gick skit bra!! 
De har tvÄ tjejer pÄ 6 o 9 Är! Vi var med nÀr de slÀppte in hÀstarna:) o milo som aldrog varit nÀra sÄ en hÀst han gick in i boxarna helt orÀdd o klappa:) sen har de höns, kaniner, katt o hund !
Och bor pĂ„ landet..! Jag fick lĂ€ngtan till att bo pĂ„ landet nĂ€r jag kom ut till dem fasen vad skönt med lugnet o tystheten :) 

Annars i helgen sĂ„ har vi varit pĂ„ Disney on ice i Karlstad!! Vilket alla barn tyckte var kul! Sen var vi hos Lollo o Anders pĂ„ kvĂ€llen o kolla mello :) eller Kai Anders Mattias frippe var pĂ„ hockeyn..! 

PĂ„ lördag sĂ„ har jag planer för Lollo för hon fyller 30 snart!!! SĂ„ det blir en heldag för oss:) 
Ska bli kuuul hoppas jag:) hehe


I veckan sĂ„ körde vi tvĂ„ vĂ€ndor till huset med ute möbler.... Pust och det Ă€r ju en bit att Ă„ka sĂ„ det tar en jĂ€kla tid....! Men nu Ă€r altanen o trallen tömd iaf! Och ci har massa massa skrĂ€p som vi behöver slĂ€nga... Hoppas vi kan köra mer grejer snart för vi har massor,hela förĂ„det Ă€r ju fullt...! 






Kommentarer
Postat av: Hanna Lundstedt

HallÄ dÀr tjejen.. Nu Àr det dax att uppdatera din blogg sÄ jag har nÄgot att lÀsa om dagarna ;) Jag Àr dÄlig pÄ att kommentera men kan berÀtta att jag dagligen gÄr in för att se om du skrivit nÄgot :)
Hoppas ni mÄr bra?! Kram kram Hanna

2014-03-17 @ 21:46:33

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0