Lör morgon

Igår var en intensiv dag med barnen..😣 

Ungarna vaknade tidigt o la sig sent! De la sig väll kvart i tio tror jag iaf den sista av dem "milo"! Efter det blev jag helt slut.. Så la mig vid halv elva o somnade som en gris... 
Vaknade kvart i sju med huvudvärk:/:/ 
Fick ta treo o kunde inte somna om.. Sen kom barnen vid kvart över.. 

Kai var ute igår med öbo i parta lite så han hade varit hemma halv tolv.. Ha badar nu o jag sitter i soffan med ungarna o kollar en film...

Idag ska vi till tippen o köra en vända med sopor..! Sen har vi blivit bjudna till Kennet o Anders i torpet på ute wok kl 15! Så blir en sväng dit! :)

Ska snart hoppa in i duschen tror jag om jag orkar !!:) 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en fin lördag 💞

2014-03-22 @ 09:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0