Soool

Idag blir det fint väder!!!:) äntligen våår kom! Vilket innebär att flytten närmar sig..! 

I onsdags så jobbade jag 7-22 det behövdes extra på kvällen så jag tog den men struntade i att ta det i flyt utan jag bytte! Så bytte mot min fredag! Så blev hel ledig idag!!:) mycket bättre än att jobba ons tors fre sön kväll.., så jäkligt skönt faktiskt att få korta av min jobb helg så börjar 7 imorgon. Så ska gå ut om ett tag o tömma lekstugan och sen på eft tror jag vi ska städa ur bilarna.. Skulle även behöva köra grejer till tippen.! Men e såna grejer man verkligen måste sortera ..! 


Och idag så får vi bort lekstugan till huset!! Det är väll lekstugan som är det största problemet för den väger ju många hundra kg... Anders pappa Kennet kommer med en lastbil med nån kran o ska köra bort den..:) O nu väntar jag på att de vi köpt huset av ska höra av sig så vi kan börja köra mer grejer..! 
Hoppas på en fin sommar,:) 

O milo pojken som vanligt vill inte sova på morgonen, idag kom han vid halv sex..! Så vi sitter i soffan o kollar på Barnkanalen o jag dricker kaffe.. 
Tur man lägger sig skapligt på kvällarna..! Fast igår blev det faktiskt sent..! Men känner mig inte så trött, ska ta ungarna i hoppa in i duschen om en stund.. 

I helgen ska kusinerna sova här!!fullt ös!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0