Åsen 403

Var vår nya adress😄

O fy vale mig vilken vecka det varit..! 

Har kämpat som djur för att komma lite iordning ... Vi har haft ungarna hos oss tills Milos rum blev klart sen dess har han sovit där! Spindelmannen gjorde susen!! 

Vi har hållt på tidiga mornar till sena nätter... 
Varit i stan varenda dag för o fixa med vårat hus... Usch vad det har varit jobbigt......

Så det sluta med att vi får betala för ett sovrum som öbo ska tapetsera, visst så kunde Kai göra det men då hade inte tildes rum blivit klart .. 
Sen fattas det en nyckel så det får vi med betala, vet inte om de behöver byta lås.. :/:/ 
Sen kan man skäppa det...

Idag är första dagen som jag känner mig lite avslappnad.. Ungarna har sina rum även om det inte e E
Helt klart så är det hyffsat i ordning.. 
O kök o v rum e ok! 
Känns så jävla skönt!!! 
O tv kanaler fick vi igår med!!! Whoooo hooooo!!!bara internet kvar!!! 

Tänk om inte vi haft sem denna vecka fy så det hade varit då....

Kai o Tilde klipper gräset !:) o jag sitter med milo just nu i soffan för han låg o sov.! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0