Sängen

Första gången på 4 nätter jag faktiskt lägger mig i min säng utan att sova i soffan.. Har sovit där tre nätter nu till kl 3.. 
Har inte ens orkat lagt mig innan jag somnat.. Förstå vad trött man e då:, herregud.. Ja tamefan herregud vad vi kämpat för o få det lite liknande ett hem att bo i.. O fortf massa massa massa kartonger kvar.........,, blä.. Men inatt sover våran första natt gäst här! Adde! Så han får sova i uterummet som vi köpte en bäddsoffa till idag! Han får inviga den! 
Vi måste ha en bäddsoffa till våra Gäster, vill inte ha en säng stå i sånt fint uterum! 
Sen e luftvärme pumpen igång ,  vi lär ha den igång när vi har gäster, annars så behövs det inte.! Då får man stänga till över natten ! E iskallt annars..

Mil följde med mormor hem o sover kvar! Sist han skulle sova hos farmor ville han komma hem vilket han gjorde men nu gick det bra hos mormor! Bra för honom att få göra egna saker o inte bara Tilde.! 
Imorgon ska vi till Lollo o käka lunch! Födelsedags firande! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0