Värsta kvällen

Igår kväll på länge .. Fyfan ......

Kai var i stan med några polare o spela de FIFA och skulle sova borta o komma hem idag... 
När klockan var vid åtta så pratade jag med Kennet i telen och fick för mig att basta med ungarna även fast jag e sååååå mörkrädd och vi har såå mörkt på tomten... 

Men jag tände upp bastun med Kennet i telen då.. Sen så gick jag o ungarna ut vid kanske tjugo i nio..
Det gick bra o vi satte oss.. Milo var rädd från första början men sen så small de till på väggen som nån slog till men vara säkert röret..
Då blev ju jag rädd såklart men sa inget och Tilde o milo blev väldigt rädda så milo satt med handen framför ansiktet och blundade hela tiden o Tilde satt o tittade ut o sa att Hon såg nånting som rörde sig ..
O jag kände inombords hur pulsen slog o hur rädd jag var men visade inget.. Tänkte vad jag skulle slå ner han med o kom fram till att jag får ta vattenskopan..

Tilde satt fortf o sa att nånting rörde sig och att hon var rädd .. 
Så vi gick in.. 

O känslan att behöva öppna dörren och gå i mörkret in var hemsk .......
Fy fan vad rädd jag var, helt säker på att nån stor man stod vid tunnan o gömde sig .. Men in o låste dörren sen så lämnade inte ungarna mig vid dusch osv o de var väldigt snabba att hoppa in i sängen ... 

Jag har sovit ganska oroligt inatt faktiskt ..
Var första o sista gången jag bastar själv med barnen i mörkret , o jag som skulle trotsa min mörkrädsla .. Jo tjena .....

Frågade Tilde idag om hon skulle bastat om pappa var med, hon börja garva o bara jaaaaa ojaaaaaa....

Pssssst...........

Vi ska bort ikväll till en Anna o Kenny med barn o milo Ska sova hos mormor.. Känns så skönt att bli omringad av folk faktiskt !! 

Så jag vaknade med lite huvudvärk och spänd i ryggen så mycket spände jag mig igår ..... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0