Blä dag

Denna dag har jag varit ledig och har enbart bara en riktig blä dag.!!

Massa bråk med Tilde , vet ifan vad det e med henne e det sjukt stor trots eller vad.. Hon kan få såna utbrott😥

Sen massa annat skit med försäkringsbolag bla bla.! 

Och mamma bröt foten på jobbet.. Hon skulle dela ut mat och gick i en vattenpöl o såklart var det is under .. 
Så in o röntga sig o fotleden av, sjukskriven i 6 V och ska in om 10 dagar o röntga för o se om det behövs operation... Tror inte 6 V räcker ...

Så hämtade henne på usö o sen plocka vi upp Kai o barnen o hämta mammas bil på jobbet sen handla jag lite till henne.......
Hon har det väldigt tufft nu, ont o svårt o ta sig men med tiden lär hon sig mer hur hon ska göra.. Så med stöd o hjälp från oss så ska hon nog fixa dessa veckor fast hon bara ser mörker nu.... 

O imorgon vankas jobb, 3 dagar kvar tills en ledig vecka och Kai o barnen e lediga 2,5 veckor🙈 fusk.! Men jag får ta såå många sem dagar om jag ska vara ledig lika länge var ju som min somnar sem typ....... 

Nu time to sleeeep




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0