Wow

Vilken vecka vi har haft i Sälen ... 

Vi har åkt skoter med en Guide en hel dag, vi åkte upp i fjällen och värmde oss på ett ställe framför brasan och drack varm choklad , sen for vi vidare o grilla korv o lekte av oss.... 
Så sjukt jäkla vackert !!! 
Ungarna satt bak på som på en "stol" men när det guppa så gick det inte så bra , då åkte ungarna hit o dit.. 
Milo tyckte inte om att åka skoter så långt , han skrek ganska mycket , men satt han hos Mattias så gick det bra .. 

Sen fick han sitta bakom mig på hemresan å då blev han tyst, vad skönt tänkte jag.. Tills jag åkte på ett gupp o han flög av 😁 han hade somnat... Men det gick bra sen fick han sitta framför mig men somna igen så Tilde fick sitta hos mig ist! 

Vi har åkt hundsläde ! Skit häftigt !! Kai körde o jag i ungarna satt i ! Så 6 slädor var vi som åkte .!  
Så otroligt vackra hundar och duktiga ! Blev lite bråk mellan vissa hundar! 

Vi har varit på after ski! Jag o Sara var iväg själva o åkte skidor o på afterski😊 musik o öl!! Skit mysigt !! 

På after ski var det musik /uppträdanden som vi var på, Tilde var helt lyrisk.. O satt längst fram sååå klart!!! Så nära som möjligt !!

Vi var på valles afterski! Valles resturang o åt middag med Valle som kom! Är en snögubbe 😊

Spelat kort och umgåtts... Tilde har lärt sig ganska bra på skidor, milo ville inte ! 

Jag åkte bara en dag! 😜 

Idag skulle vi åka skidor med barnen sen hem o laga tacos och kolla på mello festivalen ! 
Men Tilde börja spy igår och gjorde det hela natten och milo börja bajsa o spy inatt' 
Så Kai har legat på soffan och jag med Boda ungarna i sovrummet och två hinkar 😜de har alltså spytt heeeela natten .............
Mmm
Så vi är på väg hem!! 
Tänkte att om det e magsjuka så vill man inte sitta i en bil i fem timmar o köra o spy... 
Så jag sitter emellan ungarna nu med varsina spy påsar men de har inte spytt än iaf! 
Jag ska försöka vila lite snart tror jag så jag kan hålla mig vaken ikväll ! Blev ju inte så mycket sömn inatt' 

Vi har iaf haft en super bra vecka men Sara Mattias o barnen !!! 😊😊😊 
Och vill inte åka hem! 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0