Aaaa

Jag tycker att jag kämpar på så mycket jag kan! 
Jag försöker ge mina barn en trygg uppväxt med mycket kul! 
Vi jobbar heltid ! 
Det är lämning o hämtning , möten o massa grejer ! 
Men försöker få in egen tid för det behöver jag för att må bra! 
Ibland måste man han en paus från hemma livet! Iaf jag! 

Men när man känner sig låg över nånting så tänker jag titta på denna bild och tänka på att jag har dessa tre i mitt liv som betyder allt för mig! 
Snart har jag o Kai våran 8 års dag!

Helst sjukt för mig trodde jag aldrig att jag skulle träffa han som jag känner är den för livet! 

Vi är väldigt olika jag o Kai! Jag e mer aktiv o rastlös o vill göra saker , o Kai e mer lugn o vill gärna vara hemma o ta det lugnt! 
Men det funkar väldigt bra! Man kanske inte ska vara helt lika! 
Sen e det klart man har sina dispyter , har väll alla!! 
Tjat om tvätt osv😵 inget allvarligt! 

Som jag o Lollo vi e oxå olika ,Lollo e mycket lugnare än mig!😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0