Storbloggaren😜

 Kan man ju lungt sĂ€ga ! 
Not 

Jahap imorgon sĂ„ Ă€r det min sista arbetsdag pĂ„ tre veckor .. Heeeela tre veckors semester .. NĂ€ ville ha mer men fick aldeles för tidig semester som jag inte ville sĂ„ tog bara tre V.. SĂ„ ja o Kai kommer ha tvĂ„ veckor ihop men barnen fĂ„r sommarlov i 4 veckor iaf.. 

Men vi ska ju till turkiet i september o dĂ„ vet man ju att man fĂ„r en vecka med sol o bad!! 

Milo han har blivit lite bĂ€ttre nu nĂ€r han vĂ€xer han fĂ„r inte samma utbrott som tidigare eller lika ofta iaf!! 

O Tilde e som vanligt go o glad ! "Oftast"😜 

Men ska bli grymt skönt med Ă€ndĂ„ tre veckors paus frĂ„n jobbet nu e det bra mycket alltsĂ„.. Nya gĂ€ster forsar in o nya vikarier till tusen som ska skolas in! Hade en igĂ„r o en idag o en ny imorgon! 

Imorgon om det e fint vĂ€der ska vi ha pool party med mor! Men mĂ„ste Ă„ka o köpa badmössa till Tilde,hennes hĂ„r blir förstört av saltvattnet.! SĂ„ var hos frissan idag faktiskt .. Å hon jĂ€mförde hennes hĂ„r och sprutade pĂ„ salt vatten o det blev galet😁  tror mitt hĂ„r med blir förstört sĂ„ köper nog en till mig med!


Var pĂ„ midsommar fest hos Sara o Mattias det var skit bra! Förutom lite missöden 😁 men barnen hade otroligt roligt 👍 

O vi ska till smögen V 30 Tors-sön med Sara o Mattias det ska bli roligt ! 
Annars blir det nog mest pula hemma! 
NĂ€sta vecka e jag o barnen sjĂ€lva o e lediga ju sĂ„ ska försöka hitta pĂ„ nĂ„tt roligt tĂ€nkte jag! Vet inte vad! Men en tur pĂ„ stan tĂ€nkte jag! Kanske en svĂ€ng till stranden o lite sĂ„! 

Annars sĂ„ har grĂ€sklipparen varit pĂ„ lagning i tre veckor sĂ„ grĂ€set e sjukt högt !!😭






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0