Socker socker socker sug

Håller på o går ner i vikt eller har gått ner i vikt så viktmässigt e bra och har förminskat midjan osv med en del!! 
Men nu gäller det att hålla det, och vanligtvis när jag går ner så går jag alltid upp det under sommaren!!

Och denna gång vill jag inte gå upp igen utan vill hålla detta.! 

Vilket innebär att man kan inte "unna" sig varje dag/varannan.......
Och få in motionen!!
Är inne på V 9 nu med vissa avbrott , en vecka var jag sjuk och ca 2 V utan träning pga att jag tagit bort cellförändringar på tappen och fick otroligt mycket blödningar.... 

Men har lyckats gått ner ändå...
Har varit tufft som fan men jag har fasen mig kämpat !!! 

Men denna helg har bestått av dop för Signe då åt jag smörgåstårta sen på kvällen hade vi lite partaj för var ju Eurovision 👏👏
Hade massa chips o grejer framme men åt inte det,räckte med ölen som e massa kalorier ! 

Och igår pizza men den var inte god så kändes onödigt.. Ska jag fuska rejält ska det ju vara gott!! 

Men idag det har varit en prövning !
Har varit sjukt socker sugen o hungrig hela jävla dagen!! 
Ungarna har bakat o grejer o vi har godis i skåpet ...
Aaaaaaaaa men jag har inte ätit men denna dag har varit åt helvete så sugen jag varit.! 

Kollar ex on beach nu men e så hungrig så får nog lägga mig.! 

Unnar man sig ett par dagar så kommer smällen efter !! Och ger jag mig idag så är jag rädd för jag kommer göra 


det oftare ... 

Iaf i lördags när vi kom hem från Gävle så var Lollo Anders o Alva här och Lollo hade skurit grönsaker o tänt ljus o fixat! 
Sen kom Sara Mattias Carro o barnen och bror o barnen !!

Vi hade en jätte rolig kväll!!😊😘
Nästa år igen👏

Mådde bra igår men har varit väldigt trött nu två dagar! 

Imorgon bitti jobb och onsdag ska vi rida på kameler sen på kvällen ska vi några från jobbet ut o ta nån öl ! 






Har vart en bra helg , o hela nästa helg jobbar jag vilket känns 😢

Milo o Tilde de sover båda i tildes säng 😘👏👏

Går bra för Tilde i förskoleklass det hela började med att hon hade mycket ont i magen men har har blivit mycket bättre .! 
Och för milo går det jättebra på dagis! Han vill dit och inga problem att lämna .! 
Stor skillnad mot förut ....! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0