Mörkrädd jo tack

Jag o mörker🙈 skulle ta en snabb promenad vid skymning hörn veckan!!
Mm
Gick faktiskt utan hörlurar och hör hur det prasslar till vid min sida , kollat ditåt o kanske 1,5-2m ifrån mig kommer en grävling ! Ja blev så jävla rädd så jag skrek mamma och vände o rusade hemåt så fort jag kunde o samtidigt försökte jag få fram kais nr för ville han skulle hämta mig...
Ringer honom i andan i halsen o säger att han måste hämta mig för jag har ett en grävling !
E den efter dig frågar han nee såg ingen !
Så han o hämta mig kanske 200
M från huset😳
Men min puls alltså o var sjukt rädd! Men de e ju inte så farliga om de inte blir trängda !!

Ikväll så slängde jag i en tvätt och var halvvägs mot altanen när jag känner att nån e nära mig o det prasslar så kuta utav fan o in i huset!!
Kai fick gång o kolla!!
Då var ju silje där så antagligen var det hon som kom o skrämde skiten ur mig🙈
Ja mörker o jag ingen bra kombo😫

Annars har jag o Kai köpt gymkort ! Han rehabar sitt knä så förhoppningsvis kan han spela innebandy efter jul! O jag ville oxå ha kort så vi har tränat ihop två ggr nu!

Annars har milo fyllt fem o på lördag ska han ha kalas för sina dagis kompisar och Alfons o elvis😘

Tilde kämpar o lära sig läsa ! Det börjar släppa lite nu märker jag! Hon har haft lite problem med det!! Men nu har hon tragglat varje dag i en V o tränat!
O milo han e ju absolut inte lika arg som han varit men fortf lätt put... O har en period han inte vill på dagis alls....
Han skulle kunna vara hemma varje dag bara han får leka lite!

Men med två heltids förälder så nee!!

I lördags var vi pä fest i björkhaga!! Aila o Tapsa hade fest för de fyllt ! Med grannar o vänner ! Jag åkte efter jobbet o hade en super bra kväll😘
Träffa en tjej Sofie som jag gilla skarpt!

Husvagn har vi köpt 😘👏👏 så vi sov i den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0